Váš prohlížeč je zastaralý, nainstalujte prosím novější. Doporučujeme Mozilla Firefox.

Vedení účetnictví

Ať už jste právnická nebo fyzická osoba zapsaná v Obchodním rejstříku, která musí vést účetnictví ze zákona, nebo jste se pro vedení účetnictví rozhodli sami, rádi se o tyto záležitosti postaráme. Zpracování může probíhat u nás v kanceláři nebo přímo u Vás ve firmě.

Naším cílem je Vaše spokojenost, nabízíme kompletní servis v oblasti účetnictví a profesionální přístup.

  • kompletní zpracování a vedení účetnictví
  • vedení evidence skladu a skladové hospodářství
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmu, k DPH, k silniční dani aj.
  • vedení a zpracování přehledů závazků a pohledávek dle aktuální potřeby
  • sestavení účetní uzávěrky
  • průběžné informace o stavu účetnictví
  • tvorba Rozvahy a Výkazu zisku a ztráty a jejich založení do Sbírky listin
  • příloha k účetní závěrce
  • statistické výkazy
  • předání kompletního účetnictví se všemi výstupními sestavami na konci účetního období

Předávání dokladů probíhá dle dohody tak, aby bylo možné zpracovat účetnictví a podat daňová přiznání v zákonem stanovených termínech. Nejčastěji jsou dokumenty předávány osobně u nás v kanceláři, případně zasílány poštou či messengerem. Účetní výstupy dle Vašich požadavků jsou možné zasílat elektronicky prostřednictvím e-mailu. Provádíme také rekonstrukce účetnictví. Toto zpětné sestavení účetnictví se dělá např. v případech, kdy dosud vedené účetnictví nezobrazovalo věrně skutečnost a je tedy potřeba jej doplnit a opravit, aby se tohoto věrného stavu dosáhlo.


© 2017 dr-ucetnictvi.cz